כפר המכביה- מרכז כנסים ואירועים

הצהרת נגישות כפר המכביה.


כפר המכביה בע"מ הנה חברה הדוגלת במתן שירות מקצועי, אדיב, איכותי ושוויוני לכלל לקוחותיה תפיסת שירות זו, מנחה את חברתנו בפועלה לרבות, למען הנגשת שירותיה לטובת כלל לקוחותיה, באופן אשר יאפשר להם לעשות שימוש בכלל השירותים המוצעים על ידה באופן, שוויוני, ראוי ובמירב העצמאות.

בהתאם לאמור, חברתנו, משקיעה מאמצים ומשאבים רבים, בביצוע התאמות נגישות במבנים, במתקנים ובשירותים השונים המוצעים על ידי חברתנו, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן – "החוק" ו "התקנות" בהתאמה), ואף מעבר לכך.

להלן מידע אודות התאמות הנגישות בכפר המכביה:

התאמות פיזיות:

  • כניסה נגישה - לכל המבנים והמתקנים קיימת כניסה נגישה ו/או רמפה ו/או סף התגברות
  • שבילים נגישים - שבילים בנויים מחומר קשיח ויציב, ללא בליטות ומהמורות
  • עמדה שירות נגישה/דלפק נגיש המותאם לאנשים עם מוגבלות בניידות
  • פינות המתנה מותאמות, ספסלי ישיבה וריהוט התואם את הוראות הנגישות
  • לולאת השראה בעמדות/דלפקי שירות לשימוש אנשים עם מוגבלות שמיעה
  • תאי שירותים מונגשים
  • חניות נגישות פזורות ברחבי הכפר, ובכלל זה חניות לרכב גבוה
  • מעליות מונגשת
  • שילוט התמצאות וזיהוי
  • עמדת אינטרנט נגישה
  • הכוונה קולית ללקויי ראיה ועיוורים (באמצעות אפליקציית Righthear)
  • חדרי אירוח במלון מותאמים לאנשים עם מוגבלות
  • אולמות וחדרי הרצאות מותאמים עפ"י הצורך לאנשים עם מוגבלות
  • בריכת שחייה מותאמת לאנשים עם מוגבלות ומתקן הורדה למים

נגישות מידע בכתב ובע"פ:

חברתנו ערוכה למתן מענה לבקשת לקוחות להנגשת מידע בכתב ובע"פ.

  • הקראת מידע כתוב ) עד 3 עמודים) תבוצע מידית במתחם. להקראת מסמך העולה על 3 עמודים, ניתן לתאם מראש מול הנהלת חברתנו.
  • מידע בעל פה,  יירשם ללקוח בכתב יד או יוצג בדף מודפס.
  • מכשיר עזר לשמיעה (לולאת השראה).
  • בקשות להנגשת מידע בפורמטים נוספים (קבצים דיגיטליים נגישים/כתב מוגדל/ קבצי קול/ברייל ואחרים) יש להפנות להנהלת החברה או לרכז/ת הנגישות (פרטי התקשרות למטה) והבקשות יטופלו בהתאם.

נגישות כספומט ועמדות לשירות עצמי:

מתקן כספומט ועמדות לשירות עצמי (מכונות לממכר עצמי) הותאמו לגישה ותפעול על ידי אנשים עם מוגבלויות שונות וכל זאת בהתאם לחוק, לתקנות ולתקני הנגישות.

הכוונה קולית:

בכל רחבי מתחם כפר המכביה הותקנה מערכת "Righthear" להכוונת לקויי ראיה. החיישנים המותקנים ברחבי הכפר מספקים הכוונה קולית ללקויי ראייה ועיוורים באמצעות אפליקציה המחוברת לטלפון הנייד. להפעלת השירות יש להוריד את האפליקציה לטלפון הסלולרי.

התאמות נגישות במוקד הטלפוני:

נתבי השיחות ומוקדי שירות הלקוחות הטלפוני של הכפר מונגשים. בשירותים אלו, אין בנתב השיחות מוזיקת רקע, והמלל מושמע בקצב איטי ובשפה פשוטה.

מוקד השירות הטלפוני: 03-6715715 לקבלת מידע אודות נגישות יש לבקש לשוחח עם רכז הנגישות, אמנון אוקרט.

חלופות להתקשרות למוקד הטלפוני ושרות טלפוני:

לקוח המתקשה בקבלת שירות באמצעות הטלפון, מוזמן לשלוח מייל או פקס, בהתאם למגבלות ולפעולות המאושרות כיום לביצוע בפקס, מול הנהלת חברתנו. ניתן לצפות במספר הפקס/כתובת מייל של השירות המבוקש (מלון, אירועים, מועדון ספורט וכו') באתר הרלוונטי.

הנגשת אתר האינטרנט:

חברתנו כאמור מכירה בחשיבות הרבה של הנגשת מכלול שירותיה, לרבות השירותים הדיגיטליים המגוונים המוצעים ללקוחותינו.

בהתאם לכך, השקענו רבות על מנת להנגיש את האתר ואפליקציית הסלולר בהתאם לתקנות השירות.

האתר הונגש בהתאם לתקנות הנגישות לעניין הנגשת אתרי אינטרנט ובהתאם לתקן הישראלי 5568 לעניין זה, תוך עמידה במסמך ההנחיות שנערך ע"י הארגון הבינלאומי בשם W3C - WCAG 2.0  ברמהAA .

על מנת להשתמש באתר באופן מונגש יש ללחוץ על המילה "נגישות" בצד ימין בחלקו העליון של המסך. בתפריט שייפתח ניתן לבחור את האפשרות המתאימה וכן לצפות בהצהרת הנגישות לאתר האינטרנט (לחיצה על "הצהרת נגישות" או על לחצן F11). בהצהרת הנגישות ניתנות גם המלצות והנחיות לעניין גלישה נגישה באתר.

נשמח לסייע בכל שאלה באמצעות פניה למוקד תמיכת האינטרנט באמצעות דואר אלקטרוני Yochi@kmc.co.il או באמצעות טלפון 03-6715730 (ניתן להשאיר הודעה)

ככל שישנם מסמכים הקיימים באתר שאינם נגישים, ניתן לבקשם בפורמט נגיש בהתאם לאפשרויות הקיימות בחוק באמצעות פניה לרכז הנגישות של הכפר.

דרכי יצירת קשר עם רכז הנגישות

אמנון אוקרט- רכז הנגישות

טלפון: 03-6715887 (ניתן להשאיר הודעה במשיבון)

פקס: 03-5740854

דוא"ל:amnon@kmc.co.il

כתובת: כפר המכביה, רח' פרץ ברנשטיין 7, רמת גן